Familjeutflykt

Idag har vi varit i Malmö på familjeutflykt. Vi åkte till boulebar och utnyttjade min vinst från när jag var där med mitt jobb. Jag och Esther var i ett lag, Fredrik och hans kompis Eva var i ett lag. Givetvis så vann jag och Esther 😉 Jag fick även hämtat ut ett mini boulset.

image

Sen åt vi lunch på malmö central och den nya ottobre tidningen inhandlades. Sen var vi på tekniska och sjöfartsmuseet. Det var en trött men glad liten tjej som vi hade med oss hem.

Lite stickat har det blivit under dagen. Det är smidigt med strumpstickning, litet och enkelt att ta med. Nu blir det nog några maskor till medans vi ser på bronsmatchen i fotbollsvm.

Kommentera

