Juniufo

Efter en heldag på tosselilla sommarland för mig och Esther med vännerna Angelica och Linnéa så blev det inte så mycket stickat idag. Jag har helt enkelt inte orkat.

Men igår fick jag färdigt mitt juniufo. Den fd påbörjade koftan är numera ett fint nystan.

image

I morgon hoppas jag på att Esther först tar sovmorgon och sen leker fint själv. Jag vill så gärna få sytt en omlottopp till mig och eventuellt ett amningslinne. Men då behöver jag lite lugn och ro en stund och det är inte alltid man får det när man vill.

Kommentera

