Present till Esthers kompis

image

Esther är bjuden på kalas i helgen. För första gången har jag sytt ett par kallingar i barnstorlek. Jag har ingen aning om hur modell och storlek kommer att falla ut. Hoppas att de kommer att passa någorlunda i alla fall.

Min teststickning juveler är nu färdig. Det behövs ta ett par bilder för dokumentation och sen räkna ut hur mycket garn som använts men det tar jag i morgon eller så.

Ufot för juni är oxå det färdig. Det gick ganska så fort att få färdigt eftersom det handlade om att repa upp en påbörjad kofta. Heja mig! Det går framåt. Jag är dessutom nästa färdig med veckans ledtråd i mysteriestrumpstickning.

Kommentera

