Ravelry

image

Jag fick i veckan veta hur man kan gå till väga för att se vilket medlemsnummer man har på ravelry. Ravelry är en stor stickcommunity på nätet. När jag först kom över sidan var det väntetid för att få lov att komma med ocj jag tänkte då att det var en fluga skulle gå över. Någon månad senare kom jag över sidan igen och det var fortfarande kö för att få gå med. Bestämde mig för att se vad det var för sida och ställde mig i kö. Den förste december 2007 var det min tur att få komma in i gemenskapen. Mitt medlemsnummer blev 45253. Idag är det över 4 000 000 medlemmar. Lite häftigt att vara med bland de första.

Kommentera

