Juniufo och juveler

Mitt juniufo blir till att frogga det som skulle bli en kofta. Jag kom aldrig riktigt igång med den och gillar inte modellen riktigt heller. Istället kommer jag att använda garnet till en surry hill kofta som snart ska gå som kal på ravelry.

image

Jag är färdig med framkanterna på min juveler kofta nu. Vad gäller armarna så har jag cirka 15 kvar innan mudden detta för att jag vill ha långa armar på den. Hade jag nöjt mig enligt mönstret så hade jag varit framme vid mudden vid det här laget.

Kommentera

