Pyrets body är klar

Nu äntligen är jag helt klar med bodyn till Pyret. Som vanligt när jag syr är jag klart nöjd med resultatet. En del nybörjare missar men det får jag ändra på tills nästa.

image

Det jag ska göra till nästa är att mäta mot de bodys Esther hade när hon var riktigt liten för att se hur den är i storlek. Srn justera mönstret och sy en till. Vill gärna ha hemmasytt när vi åker hem från förlossningen i sommar. Och jag vet dessutom vilket tyg jag vill använda mig av.

Kommentera

