Nio veckor

image

Då var det bara nio veckor kvar till beräknad bebis. Tiden går så fort. Jag tycker att det var nyss som det gick från tresiffrigt till tvåsiffrigt. I morgon är det dags för kontroll igen.

Eftersom jag har fastnat i min bok har jag inte kommit så långt på stickningen som jag hade hoppats. Jag har dessutom fått ok av designern att sticka långa ärmar eftersom jag har tagit reda på hur mycket som krävs enligt originalet. Mitt blåa garn kommer inte att räcka till kanterna så nu funderar jag på vilket av garnerna som jag har hemma som kommer att passa bäst till. Svårt val.

Kommentera

