Ett färdig ufo

Jag är färdig med mitt majufo. Mina herbology socks från inofficial knits of harry potter är klara. De blev jättefina och är väldigt sköna. Även dessa strumpor är en del i min sockutmaning. Nu är det bara fem par kvar till den siste augusti. Frågan är bara om jag kommer att hinna…

image

Jag har förresten ansökt och kommit med för att teststicka en kofta åt en stickkompis. Den ska vara färdig tills drn 13/6. Är lite nervös för att hinna men friskt vågat, hälften vunnet heter det ju. Men det kommer nog bli en hel del kofta nu under de kommande veckorna.

Kommentera

