Majufo

image

Mitt ufo för maj månad får bli mina herbology socks. Jag började sticka på dem för en månad sedan när jag var på siv. Sen har det kommit annat emellan så det har inte blivit mer stickat än så på dem. Garnet är zauberball och jätte mjukt.

Det har blivit ändringar på snuttefiltsfronten. Jag har gjort färdigt den gula bården och det gick åt betydligt mer garn än vad jag hade tänkt så nu blir grodans bakgrund randig i två olika gröna. Det kommer bli spännande att se den när den är färdig.

Kommentera

