Ufo och nässpray

Mitt ufo för april har blivit ytterligare lite längre. Heja mig.

image

Jag är färdig med hälminskningarna och har därmed bara raksträckan ner till tårna. Mitt mål är att de ska vara klara tills den 22 april. Inte omöjligt men inte heller någon lätt match.

I morse när jag gick till jobbet lyssnade jag på stick with us podcast. Jag ligger efter och lyssnar därför på den nu. Där pratades det om stash o meter. Detta innebär att man skriver upp hur många meter garn man har på utgående kontot respektive ingående. Målet är sedan att ha mer i utgående. Man kanske skulle göra en  sådan beräkning från nu så man ser hur mycket man gör av med, respektive köper in.

För övrigt är jag genom förkyld och helt täppt i näsan. Jag som normalt sett snörvlar istället för att snyta mig har insett att när inte ens snyting hjälper är det ganska så tjockt. Och när man dessutom då konstaterar att nässprayen är slut, då blir man inte glad.

Kommentera

