Stickfest i väst

Nu är det stickfest i väst. Äntligen! Resultatet av aftonen har varit lite blandat.

image

Mitt lag vann första pris i knitquizet tävlingen. Jag fick 9 nystan hampagarn.

image

I garnlotteriet gick det inte lika bra. Jag vann ett gult och ett grönt nystan som var kombinerat. Mamma vann mer och jag fick ett strumpgarn av henne.

image

Från Bornholm hade jag beställt detta underbara strumpgarn.

image

Allt detta fick vi i vår goodiebag när vi kom.

image

Strax innan det var dags med garnlotteriet såg vinstbordet ut såhär.

Kommentera

