Hemlispaket

Igår när jag kom hem låg det en avi i brevlådan om att jag hade ett paket på posten att hämta ut. Det stod ingen avsändare så lite nyfiken blev jag. Idag hämtades paketet ut.

image

Som avsändare stod det ”din hemlis”. Spännande. Jag fick hjälp av Esther att öppna paketet och det innehöll en massa fint.

image

Sex små choklad bitar. Gott! Och ett nystan zauberball garn. Jag har stickat i zauberball tidigare och håller även på just nu. Jag har stickat ett par strumpor i samma färgställning som jag fick nu dock är de så välanvända och stoppade att jag borde sticka ett par nya och nu har jag definitivt möjligt.

Min hemlis, ett stort tack för det fina paketet som verkligen blev perfekt.

Om du vill ha lite fler inputs på vad jag stickar och gillar så heter jag Kida1984 på ravelry.

Kommentera

