Woobie Pattern Collection – Series 2

Jag är med i många grupper på ravelry. En av grupperna är KAL Fantastic som handlar om att man stickar samma sak samtidigt. Nu precis efter jul var det utlottning i gruppen. Jag vann och fick välja mellan ett par olika fina mönster. Jag valde dessa. Så söta de är och jag ser fram emot att någon gång sticka figurerna. Får fråga Esther om det är någon som hon tycker är extra fin.

Fredag idag och det är skönt. Det tar på krafterna med en fyradagarsvecka efter att ha haft en hel del med lite mer ledigheter i. Nästa vecka är det verkligen dags att återgå till verkligheten. I helgen blir det lite shopping och eventuellt premiärbiobesök för Esther. Får se om vi kan få ihop det.

 

Idag var det dessutom anmälan till Stickfest i Väst. Jag skickade in min anmälan när de på ekot sa att klockan var tio. Får se om jag lyckas med att knipa några platser åt oss. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentera

