Promenad, virkning och rotor

Jag och Esther var ute på en promenad vid lunch idag. Sista anhalten var gungeträdet nere vid konsthallen här i stan. Esther tycker det är jättekul att gunga på det trädet.

image

Hemma igen ville Esther se på film och sen vill hon sticka. Sticka fick hon inte men en virknål och ett nystan fick hon. Hon gjorde en kofta.

image

Garnet till min rotor är nu slut och jag är inte klar. Men nu får den bli så stor som den är. Jag ska göra min icord kant sen är jag klar för att blocka den.

image

Det till höger är den snutten garn som var över när jag gjort mitt sista varv.

Kommentera

