Fortsatt julfirande

Igår åkte vi in en sväng till hven igår. Medans jag packade passade Esther på att leka med några av sina julklappar. Gon blev väldigt nöjd över det hon fick.

image

Här har vi dukat fram så hon serverar dockan Anna ägg. Sen åt de även rulltårta och jordgubbstårta.

På hven hade vi lite julklappsutdelning då min bror med sambo var på besök. Esther fick en söt liten hund som kan göra bakåtvolter. Fredrik fick en bok och det fick jag också.

image

Dessutom fick jag och min bror lite arvegods från vår farmor. Jag fick en klocka, en ring och en brosch. Jättekul att få något som jag vet har betytt mycket för henne.

Kommentera

