Offe och märkning av strumpor

Jag vill börja sticka på något nytt till mig själv. Frågan är bara vad. Jag tror att jag har bestämt mig för att sticka offe koftan. Jag vill ha en lång med långa ärmar och smala ränder. Garn finns i stashen. Får skriva ut mönstret i morgon. Jag skulle dock vilja vara klar med rotor innan jag börjar. Det är samma storlek på stickorna. Dessutom borde jag ta tag i min tre räta en avig.

När vi vek tvätt häromdagen hittade vi Esthers strumpor så här

image

Så nu slipper vi märka dem.

Kommentera

