Fullt upp

Nu märks det att julen närmar sig med stormsteg. Jag har en massa att fixa och stå i.

I morgon förmiddag ska jag vara hemma och mysa med Esther loppan. Får se vad vi hittar på då. Mitt mål är:
* få undan kläderna på skänken
* vik tvätt
* rita mönster till Grimms tröja
* klipp ut Lokes tröja
* välj tyg till A

Får jag gjort något av ovanstående så är jag nöjd. Mysa med Esther är trots allt prio ett.

Bäst att skriva upp storlekarna som ska sys och i vilket tyg i de fall jag vet.

Grimm, gröna bilar, 86
Loke, gröna bilar, 98
E, orange verktyg och prickar, 104
A, 92
Moster, 170

Kanske skulle man försöka ta hand om lite bär i morgon… tål att tänkas på.

Kommentera

