Till far på farsdag

Min pappa är inte hemma så han har redan fått sin farsdagspresent. Tvättsvampar formade som mustascher. De uppskattades.

Men idag är det då farsdag. Jag hade i fredags, när jag var gräsänka, tänkt sy kallingar till mannen men jag orkade inte. Idag fick jag tid till det när stora hjärtat tog sig en tur till sina föräldrar. Färgkombinationen blev jag riktigt nöjd med.

image

Esther vill gärna ge en tröja i present till en kompis. Jag funderar på verktyg på magen och prickiga armar.

Ett par beställningar har jag oxå att ta itu med. Leggings till moster Mirjam och tröjor till ett par bröder. Nu är det bara tiden som fattas.

Kommentera

