Hopp mini och en bok

Jag har idag blivit klar med min mini hopp. Den blev jättesöt. Esther vägrade prova den innan idag för då var den inte färdig. Nu är den klar men nu sover loppan.

image

image

image

Jag ska försöka få bättre bilder på den senare i veckan.

Dagen har varit full av aktiviteter för Esther. Först mös vi framför tvn. Tyvärr var stora hjärtat tvungen att åka iväg till sina föräldrar så det var bara jag och Esther som mös. Sen gick vi på gympa. Första gången för Esther och hon tyckte att det var skoj. Väl hemma vägrade loppan sova middag så istället bakade vi kaka till hennes kompisar som kom på besök och lekte. Sen somnade hon gott.

Med sig hem från sina föräldrar hade Fredrik bland annat denna bok.

image

Jag ser fram emot att läsa den.

Kommentera

