Knitting peace

På lördag ska jag och min mor http://stickmor.blogg.se gå och se knitting peace på landskrona teater. Det ser jag fram emot riktigt mycket. Sticke att ha med blir mina augusti strumpor. Jag har gjort volangkanten och har nu en massa slätstickning fram till hälen. Hoppas att jag hinner med en bra bit på dem.

image

Vad ska man då ha på sig en afton som denna? Jag funderar på om jag ska sticka på min molly tröja så fort som det bara går för att få den färdig. Kanske, kanske kan jag hinna klart och kanske, kanske passar den då på. Men då måste jag verkligen fokusera på att sticka på den och inte göra en massa annat samtidigt.

Kommentera

