Tisdag idag.

Än så länge håller jag hyfsat min planering med avseende på det jag planerar att sticka och virka. Jag har gjort en del redigeringar för mig själv så får se hur det blir dels i förhållande till den ursprungliga listan och dels i förhållande till den redigerade.

 

Idag hoppas jag att det blir en effektiv dag.

18,00 Kommer hem

19,00 Lägger Esther

19,30 Syr klart kjolen

20,30 Börjar sticka.

 

Igår kom jag cirka 1/3 på sista ledtråden på mysteriesjalstickningen. Jag hoppas att jag hinner minst lika långt idag. Dock är det så att varven blir längre och längre så vi får se. Hinner jag färdigt med den så vore det toppen, men det tror jag inte. Om jag skulle hinna färdigt så är det julkalendern som jag får fortsätta virka på. Än så länge har jag inte en enda färdig amigurumi att lägga i julkalendern så jag får ta och rappa på tror jag.

Kommentera

