Bara en berglärka

Jag och Fredrik var ikväll iväg och såg musikteatern bara en berglärka på citadellet här i landskrona. Tack morfar och mormor för biljett, mat och barnvakt. En föreställning som jag varmt kan rekommendera. Det var till och med så att jag inte stickade under föreställningen. Bilden är tagen på programbladet.

image

Lite stickat har det ändå blivit. Om jag inte hade stickat ärmar på Esthers mini fjäril kofta hade den varit klar nu sånär som på blockning trådfästning och knapp i synad. Vad jag ska ha för knappar det vet jag inte än. Jag får helt enkelt sova på saken.

Kommentera

