Nytt på gång

image

Jag blev ju klar med luftslott igår och började då på mini fjäril. Det ser riktigt bra ut. Känner att det kommer vara lite stressigt men att det inte borde vara några större problem med att hinna i tid.

På fredag kommer nästa ledtråd i Kamillas mysterie sjalstickning. Jag började på ledtråd 1 nu i kväll. Men tyvärr så är jag så trött så jag orkade inte göra den färdig. Får göra det i morgon istället. Om jag ska lyckas sticka den så måste jag vara i fas. Annars är det lätt att den bara blir liggande.

Oh. Jag kom på att jag missade visa en närbild på den fina orkidé som stora hjärtat köpte till mig på bröllopsdagen.

image

På tal om stora hjärta så är han i Göteborg på kurs just nu. Vi saknar honom här hemma. Som tur är så kommer han hem i morgon kväll! ♡

Kommentera

