Vår femte bröllopsdag

Jag och min älskade prins firar fem år som man och hustru idag. Tänk vad tiden går fort. Det känns inte alls länge sedan som vi stod där och sa ja till varandra.

Mannen var iväg och handla och en runda till tippen vid lunch. När han kom hem ropade han på mig att jag skulle komma till köket. När jag kommer dit står där ett högt paket till mig. I det finns det en jättefin orkidé.

image

Orkidén har inte mindre än fem stänglar. En stängel för varje år vi varit gifta.

Tack så jättemycket min prins!

Posted in Ida

Kommentera

