Fem små apor

Jag har under en längre tid tyckt att Esther behöver nya leggings. Tyg finns hemma men det är det här med tiden… Idag satte jag på Esther en klänning. Jättefin men jag retade mig på att den var för kort. Bestämde mig snabbt och lätt för att sy ett par. Frågan var bara vilket tyg jag skulle ta. Tänkte först röd och vit randig men tänkte sedan om. Jag blev riktigt nöjd med resultatet. Dessutom fick jag höra på stan att de var fina av en expidit i bokaffären.

image

image

Under tiden som jag sydde lekte Esther med mina tyger. Hon skulle handla sa hon. Och hon skulle ha klänningar i tygen.

image

Kommentera

