Molly och luftslott

image

Min molly har växt ytterligare. Jag har nu fått börja öka antalet maskor för höfterna. Skoj. Tyvärr så får molly vila sig lite nu. Jag har fått mönstet på min teststickning luftslott som jag har lagt upp till nu i kväll. Nu väntar jag bara på mönstret liten fjäril så är jag på det klara med mönsterna. Jag måste bara fixa en vajer till mina knitpro stickor så kan jag börja sen.

I morgon ska jag gå igenom vad som ska sys i  vilket tyg och modell.  Samt göra samma sak med mitt sticke. Samt gå igenom vad vi har gjort på vår semester som vi kom hem från idag.

Kommentera

