Shopping

Idag var jag Fredrik, Esther och moster Mirjam iväg på en shoppingrunda. Vi var på Ateljé Norrgården och på ostbiten.

image

Det blev två nystan rosa manos som ska användas till min teststickning till mig. Redan förra året var jag inne på att sticka en tröja till Esther efter Karins mönster. Jag fixade mönstret och skrev upp att jag ville göra den men sen kom det en massa emellan men nu är mönster och garn köpt i ett kit och nu behöver jag bara en ledig vajer och sticka.

Lite te handlade jag också. Te kan man aldrig dricka förmycket av. Ost köpte vi också. Där blev det dock lite fel. Jag kollade kvittot och såg att det hade blivit fel. Omtalade det och för att jag var ärlig fick vi en extra ost som kompensation. Men det visade sig när vi kom hem att de hade missat lägca ner en av ostarna som vi köpt vilket var synd för jag såg fram emot att ha den till frukost i morgon.

Kommentera

