Present och nytt projekt

Jag och familjen ska iväg och hälsa på en tjej som snart blir 1 år inom den närmsta tiden så jag bestämde mig för att sy en present till den lilla damen.

image

Ingen perfekt bild men det ska föreställa en lil’ darling från senaste ottobre. Jag är riktigt nöjd. Den är sydd i storlek 86. Funderar på att prova den på Esther för att se att den passar ordentligt.

Igår började jag på molly tröjan. Jag har kommit en liten bit. Har ingen brådska med att få den klar. Skönt är det att ha en stickning där man inte behöver tänka så mycket. Gäller bara att komma ihåg ökningarna.

image

Kommentera

