Grillfest med jobb

Idag hade vi grillfest med jobbet. Trevligt och god uppslutning.

image

image

image

Bilderna är i fel ordning men så får det vara.

Eftersom jag skulle vara social så blev det inte så mycket stickat. Kollegorna var av åsikten att jag skulle vara social utan sticke.

För tillfället jobbar jag deltid och slutar kl 15 på fredagar. Grillfest började kl 17.15 vilket innebar att jag hade två timmar att slå ihjäl. Jag lånade en av jobbets cyklar och tog en runda på 11.8 km och 54 minuter. Jag är klart nöjd.

Kommentera

