Strumpor och tröja

Ända sedan jag stickade Fredriks kattstrumpor har min kollega velat ha ett par lika dana. Idag var jag nere i min lys, nystat.se och införskaffade garn. Hon har själv fått välja via nätet för att hitta det som passar bäst. Valet blev denna kombinationen.

image

Jag har dessutom bestämt mig för att sticka en lite tunnare tröja åt mig själv. Kommer sticka den i tilda garn och blanda vilt mellan färgerna.

image

Dessa två projekten kommer vara mina sommar projekt.

Kommentera

