Kalas, leggings och surande

Igår fyllde Esthers kompis Marta år, eler rättare sagt hon hade kalas. På förmiddagen tog jag på Esther leggings snabbt och lätt. Tänkte inte på kalaset då och att jag hade tänkt ha leggingsen då. Kl 12.45 började jag med att leta upp mönster. Kl 13.20 var jag klar. 10 minuter innan det var dags att väcka Esther och 40 minuter innan kalaset började.

image

Igår slutade vårt modem fungera. Det innebär att vi inte har någon tv, internet eller telefon. Idag skulle jag använda mitt headset för första gången på 14 dagar. Och det fungerar inte. Fredriks telefon hittar headsetet men inte min. Får nog lämna in den på service. Det kommer nog ta tid, suck.

Kommentera

