Vin mot vantar

image

Igår lämnade jag vantarna till min pendlar kompis. Idag fick jag ett kort, en flaska vin och en sedel som tack för hjälpen.

image

Det var mer än vad jag räknat med. Tack så mycket!

Efter en del fundering har jag bestämt mig för att registrera mina strumpgarner på ravelry. Inte för att jag funderar på att göra något annat än strumpor med det men det kan vara bra att kunna se hur de ser ut uppstickat.

Teststickning växer. Jag har precis börjat på tå minskningarna så mitt mål är att jag ska bli klar med tårna och fästa trådarna så jag kan börja på nästa par. Och även börja på vantarna som ska teststickas.

Kommentera

