Broke seedstich socks

image

Jag kom innan idag på att jag nog inte har visat någon bild på mina boken seedstich socks så här kommer det. Jag har precis börjat sticka på hälen på dem. Dock var det ett tag sedan jag senast stickade på dem.

Idag har jag stickat på Esthers klänning och har nu gjort mönstret på framsidan. Bara för det kom jag på att jag kan använda mig av mönstret från båtklänningen för att få hallsringningen rätt. Dock borde jag nog prova klänningen på Esthers så den går över huvudet. Har alltså inte så mycket kvar på denna klänning. Målet är att den ska bli klar i februari.

Kommentera

